
Merk | LMAB |
Type | Bleak Shad |
Leverbaar in 3 lengtes | 6, 9 en 12cm |
Verkrijgbaar in | Diverse kleuren |
Bijzonderheden | Zacht maar stevig materiaal |
- | Torpedo vormig voor verre worpen en weinig weerstand in het water |
- | Realistisch uiterlijk |
Ideaal voor | Baars en Snoekbaars |
Geschikte haakmaat | 6cm - 2, 9cm - 2/0, 12cm - 4/0 |
Inhoud | 6cm - 6 stuks, 9cm - 5 stuks, 12cm - 4 stuks |
De Bleak Shad van LMAB is een slanke shad met een verleidelijke schoepstaart. Als het aas wordt binnengehaald, trilt de staart met hoge frequentie, wat roofvissen zeker zal interesseren. Alle kleuren zijn UV-actief om de kans in bewolkt water en in de schemering drastisch te vergroten. Daar de Shad in 3 lengtes te verkrijgen is, kun je het inzetten voor Baars en de wat grotere voor Snoekbaars.
LMAB (afkorting voor: " Lick me am Barsch ") is een innovatief Duits roofvissenmerk, opgericht door Hecht & Barsch GmbH. Het begon allemaal in 2013 met een kleine visserijblog genaamd, waarin Daniel Andriani, geboren in Zimbabwe en woonachtig in Berlijn, samen met zijn zwager Toni Wehn over zijn visreizen blogde. Eerst begonnen de twee met een Facebook-pagina en een YouTube-kanaal, die vanaf het begin veel aandacht kregen. De algemene feedback was zeer positief, dit waren de vroege stadia van wat vandaag de dag nog steeds een zeer levendige vissersgemeenschap is. Daniel en Toni richtten al snel een klein bedrijf op om een online winkel te runnen die uitrustingen voor het vissen op roofvissen verkoopt en visreizen over de hele wereld organiseert. Om hun creativiteit niet alleen in marketing maar ook in productontwikkeling te steken, hebben Daniel en Toni in 2016 hun eigen merk opgericht LMAB en lanceerden hun eerste kleine lijn kunstaas, Drunk Bait. Het productportfolio is sinds 2016 voortdurend uitgebreid, met het merk LMAB momenteel verkrijgbaar in meer dan 400 winkels in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Groot-Brittannië, Tsjechië, Zweden, Finland, Zwitserland en Nederland.