
Merk | LMAB |
Heeft een optimaal | Klemoog met maximale lijnbescherming |
Type | Tungsten Drop Shot Tear Sinker |
Kleur | Green Pumpkin |
Gemaakt van de hoogste kwaliteit | Tungsten |
Materiaal dichtheid | Extreem hoog |
Beschikbare gewichten | 3.5, 5.3, 7.2, 10.6 en 14 gram |
Is totaal | Loodvrij! |
Inhoud | Variabel |
LMAB Tungsten Drop Shot Tear in Green Pumpkin kleur is een druppelvormig dropshot gewicht geschilderd in een groene pompoen kleur en is gemaakt van tungsten van de beste kwaliteit. Door de extreem hoge dichtheid en de compacte druppelvorm houdt het het aas betrouwbaar op de bodem en geeft het optimale feedback over de aard van de waterbodem. Zodoende is de Tear Drop Shot ook geschikt voor sterk stromend water. De donkergroene kleurstelling heeft een goed camouflage effect en vermindert de valse aanbeten op het gewicht. Een zwak punt van veel andere dropshot gewichten is het klemmende oogje voor het ophangen van het gewicht vaak snijden deze de montage door. Het klemmend oog van het LMABdrop shot gewicht vervult deze taken uitstekend. Het heeft precies de juiste draaddikte. Natuurlijk is de Drop Shot Tear, net als alle LMAB Tungsten producten, 100% loodvrij en dus niet giftig. Als u nog op zoek bent naar het optimale dropshot gewicht voor uw tacklebox, dan heeft u het nu gevonden.
LMAB (afkorting voor: " Lick me am Barsch ") is een innovatief Duits roofvissenmerk, opgericht door Hecht & Barsch GmbH. Het begon allemaal in 2013 met een kleine visserijblog genaamd, waarin Daniel Andriani, geboren in Zimbabwe en woonachtig in Berlijn, samen met zijn zwager Toni Wehn over zijn visreizen blogde. Eerst begonnen de twee met een Facebook-pagina en een YouTube-kanaal, die vanaf het begin veel aandacht kregen. De algemene feedback was zeer positief, dit waren de vroege stadia van wat vandaag de dag nog steeds een zeer levendige vissersgemeenschap is. Daniel en Toni richtten al snel een klein bedrijf op om een online winkel te runnen die uitrustingen voor het vissen op roofvissen verkoopt en visreizen over de hele wereld organiseert. Om hun creativiteit niet alleen in marketing maar ook in productontwikkeling te steken, hebben Daniel en Toni in 2016 hun eigen merk opgericht LMAB en lanceerden hun eerste kleine lijn kunstaas, Drunk Bait. Het productportfolio is sinds 2016 voortdurend uitgebreid, met het merk LMAB momenteel verkrijgbaar in meer dan 400 winkels in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Groot-Brittannië, Tsjechië, Zweden, Finland, Zwitserland en Nederland.